Selasa, 6 Oktober 2015

Harga Simkad Dah La Murah Giler RM10 JE, Dapat Jimat Dan Buat Pasif Income Lagi.

Harga Simkad Dah La Murah Giler RM10 JE, Dapat Jimat Dan Buat Pasif Income Lagi. |

Walau pun aku tak berapa sihat sejak kebelakangan ini, mungkin akibat cuaca Jerebu yang melanda, namun aku gagah kan jua untuk menulis catatan ini.

Zaman sekarang ni, kita memang tidak boleh nak harapkan pada gaji bulanan semata-mata. Walau macam mana pun kita kena juga buat kerja sambilan untuk menampung perbelanjaan dan bil-bil harian. Dengan kenaikan harga minyak, barang runcit malah GST, gaji bulanan kita pasti tidak mencukupi. Oleh itu kita harus la sedar dan mengambil tindakkan untuk mulakan pekerjaan sambilan.

Untuk anda diluar sana yang memang tidak berkemampuan untuk mulakan perniagaan sambilan dengan modal yang besar, sebenarnya anda boleh bermula dengan modal yang kecil. Percaya tak kalau saya katakan anda boleh bermula dengan RM10 sahaja. Tak percaya??? MEHH saya cerita...



Anda tahu tak apa itu ONEXOX?  Jom baca penerangan kat bawah ni...


One XOX Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat Bumiputera dan anak syarikat kepada XOX Berhad yang telah beroperasi sebagai Pengendali Rangkaian Mudah Alih Maya (MVNO) sejak tahun 2005.

One XOX Sdn Bhd yang telah ditubuhkan pada 2014, secara eksklusifnya membawa jenama ONEXOX bagi memasarkan produk XOX dengan pelan perkhidmatan mudah alih yang unik dan tersendiri.

Secara ringkasnya, ONEXOX Sdn Bhd adalah anak syarikat kepada XOX Berhad.

Dibawah XOX Berhad, ada dua anak syarikat iaitu:

1. XOX Mobile
2. One XOX Sdn Bhd.

Pelan perkhidmatan yang ditawarkan oleh One XOX Sdn Bhd adalah berbeza dengan XOX Mobile.

Jadi jangan keliru.

Jadi apa yang bagusnya kalau guna simkad Onexox ni? Bagus kalau anda nak tahu...

Tiga (3) sebab utama MENGAPA anda perlu menggunakan ONEXOX Prepaid bermula daripada hari ini:-



1 - Pelan perkhidmatan yang telus dan menjimatkan.
=======================


Prinsip ONEXOX Prepaid adalah menyediakan pelan perkhidmatan yang telus yakni tiada sebarang "hidden charge" dan juga kadar kos penggunaan yang menjimatkan.

Anda boleh menikmati kadar SMS serendah 2sen ke mana - mana nombor (tanpa mengira Telco) dan 6sen / blok panggilan ke mana - mana nombor termasuk ke talian tetap.




2 - Tempoh sah topup (credit validity) yang panjang.
=======================


Keunikan ONEXOX Prepaid adalah, anda berpeluang untuk menikmati tempoh sah topup (credit validity) selama 28 bulan selepas anda mengaktifkan simkad ONEXOX Prepaid anda.

Dan sekiranya anda melakukan sebarang tambahan nilai topup, maka tempoh validity ini akan terus bertambah dan bertambah sehinggakan anda tidak lagi perlu risau tentang "line expired".



3 - Peluang untuk menjana pendapatan sampingan.
=======================


Dengan hanya bermodalkan RM10.00 untuk sekeping simkad ONEXOX Prepaid, anda berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan menerusi program User Get User (UGU).

Bayangkan jika semua ahli keluarga anda, saudara mara anda dan juga kenalan - kenalan anda turut menggunakan ONEXOX dan mereka melakukan topup secara purata RM50.00 setiap bulan.

Maka anda berpeluang untuk menerima insentif sebanyak 5% daripada jumlah topup mereka secara BERTERUSAN sepanjang mereka menggunakan simkad ONEXOX ini.

Malah, anda juga sebenarnya berpeluang untuk menerima insentif yang lebih lumayan dan menguntungkan menerusi ONEXOX Prepaid.



Yang paling utama, produk RM10 ni tidak menzalimi anda!!! DIJAMIN Tiada pay per use data dan program program yang menyedut kredit secara halus.Kredit anda selamat dari ditipu.Memang banyak berlaku pemotongan kredit oleh telco gergasi tanpa kerelaan pelanggan.Adakah anda rela sering ditipu?



PELAN & PERKHIDMATAN ONEXOX
100% MILIK BUMIPUTERA ISLAM: 
~ PANGGILAN SERENDAH 7 SEN (SESAMA ONEXOX/XOX)
~ PANGGILAN SERENDAH 6 SEN / 2 SEN 1 SMS(FAMILY & FRIENDS)
~ PANGGILAN SERENDAH 9 SEN (LAIN2 TALIAN)
~ 150 SMS PERCUMA SESAMA TALIAN X 12 BULAN
~ GANJARAN TOPUP PERCUMA & TUNAI (SAHABAT ONE) - User Get User
~ PELAN INTERNET YG BERPATUTAN DAN LIPUTAN MELUAS 
(TIADA TERMA PAY PER USE ).
~ FAMILI & RAKAN KE 10 NOMBOR FAVOURITE ( SEMUA TALIAN!!!)
~ PINDAHAN KREDIT
~ POINTS UK REDEEM DATA, AIRTIME DLL
~ TOP UP DIMANA2 7-E, STESEN MINYAK, E-PAY,KEDAI YANG ADA MESIN PELBAGAI GUNA, ONLINE BANKING MELALUI PORTAL SELFCARE XOX
(minta top up XOX sahaja).Jangan risau tentang kemudahan reload kerana banyak kedai runcit jual top up guna mesin ni..

Ok, saya rasa dah cukup jelas dan panjang penerangan mengenai ONEXOX ni. Jadi apa tunggu lagi RM10 JEEE semua orang mampu. Jom dapatkan simkad anda sekarang disini.


0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101