Jumaat, 16 Oktober 2015

28 Bulan Tempoh Sah (Validity) Kredit Langganan Simkad ONEXOX Prepaid

28 Bulan Tempoh Sah (Validity) Kredit Langganan Simkad ONEXOX Prepaid |

Antara kelebihan utama apabila menggunakan simkad ONEXOX Prepaid ini adalah kita sebagai pengguna berpeluang untuk dapat 28 bulan tempoh validity kredit.



Apa maksudnya?


1. Kebanyakan simkad prepaid biasa, kita perlu sentiasa topup untuk memastikan kredit kita aktif bagi tempoh - tempoh tertentu. Sebagai contoh, jika kita topup RM30, maka kredit topup tersebut hanya boleh digunakan dalam tempoh 30 hari sahaja.

Selepas tamat tempoh 30 hari, maka ia akan expired. Bayangkan jika balance kredit kita masih tinggal RM20.00 lagi. Memandangkan "validity" kredit tersebut sudah expired, maka ia tak dapat digunakan lain melainkan kita perlu topup lagi untuk mengaktifkan ia semula.

2. Sesetengah telco juga, menawarkan "kos tambahan" jika kita ingin memanjangkan tempoh "validity" kredit yang ditopup. Kos ini adalah berasingan dengan nilai kredit. Bagi pandangan saya, ia amat merugikan jika pengguna membeli "validity" kredit.

Disebabkan isu - isu ini, pihak ONEXOX telah menawarkan kemudahan dimana



  1. Jika anda ingin kekalkan nombor telefon sedia ada pada ONEXOX (port out / MNP), maka anda akan diberikan 28 bulan credit validity secara PERCUMA sahaja! Hanya beli simkad MNP RM10.00, maka apabila selesai proses MNP, pihak syarikat akan "update" validity langganan anda kepada tempoh 28 bulan.
  2. Sekiranya anda mendaftar nombor baru pula, untuk memperolehi validity kredit 28 bulan, anda hanya perlu melakukan topup sebanyak RM50.00 sekaligus sekali seumur hidup dalam tempoh sebulan pengaktifan simkad dibuat. Dengan melakukan topup RM50.00 ini, maka pihak syarikat akan update validity langganan anda kepada tempoh 28 bulan.


Dengan adanya tawaran ini, anda TAK PERLU RISAU lagi tentang kredit anda akan “expired” untuk tahun - tahun yang mendatang.


Apa yang lebih menariknya adalah, andaikata dalam tempoh 28 bulan ini, anda melakukan topup, maka tempoh validity anda akan dipanjangkan lagi dengan nilai RM1 = 1 hari! Pendek kata, validity kredit simkad anda akan sentiasa bertambah selari dengan aktiviti topup yang anda lakukan.

Jadi, jangan tunggu lagi untuk menjadi pengguna ONEXOX Prepaid ini. Semakin jimat dan semakin menguntungkan! Tawaran 28 bulan credit validity ini mungkin boleh tamat pada bila - bila masa je. Bak kata pengguna - pengguna ONEXOX Prepaid, lambat tinggal!

Nak dapat simkad ONEXOX ni? Tempah simkad anda di sini 

Ingatlah sekali anda bertangguh, anda akan kebelakang dari orang lain.

0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101