Selasa, 13 Oktober 2015

Wadiah Trading Sekarang Boleh Dipercayai Ke?


Wadiah Trading Sekarang Boleh Dipercayai Ke? |  

Ini lah salah satu masalah yang saya hadapi sekarang dimana laman web wadiah trading dulu nya di ganggu oleh hacker-hacker untuk menceroboh data base Wadiah Trading ni. Tapi masalahnya sekarang, adakah sampai sekarang masalah tersebut tidak dapat diselesaikan.

Kenapa Wadiah Trading???


Servis yang mereka berikan pun semakin kurang memuaskan. Cuba anda bayangkan, saya cuba withdraw profit yang saya terima ke akaun bank. Tapi sampai sekarang masih lagi dalam status pending. Kata servis withdraw ke bank tak sampai 24 jam. Tapi saya tunggu sampai berminggu masih tak diterima profit tersebut. Apa cerita?


Apa dah jadi ni Wadiah Trading?


Bila cuba call agen dan admin seorang pun tak angkat, bila hantar email diam mebisu tanpa bicara. Kenapa Wadiah trading terjadi begini, tidak seperti awalnya yang menjalankan servis dengan terbaik. Kini saya semakin hampa dengan Wadiah Trading.

Kepada anda yang ingin mendaftar dengan Wadiah Trading ni, saya harap bersabar dahulu sehingga servis yang mereka berikan kembali seperti dulu. Saya bukan tak bagi join, cuma tak nak anda menyesal bila nak withdraw ke akaun bank tapi Wadiah Trading tak withdraw sampai berminggu jadinya. Diharap Wadiah Tradimg sedar akan kesilapan yang dilakukan. Dan jalankan lah servis anda dengan terbaik....


1 ulasan:

  1. Wadiah Trading memang penipu ... semudah itu ... saya dah terkena .... menyesal tak sudah percaya pada kawan inilah padahnya

    BalasPadam








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101