Ahad, 11 Oktober 2015

Bisnes Internet Bukan Nya Mudah!

Bisnes Internet Bukan Nya Mudah! |

Bila cerita pasal bisnes internet ramai yang akan kata, "tipulah" , "ala aku dah buat tak  da apa-apa pun". Ini lah kesilapan umum bagi mereka yang tidak mengenal dunia cyber atau dunia Internet. Buat pengetahuan anda yang memang tak ada pengalaman dalam bidang IT ini, diharap sebelum mulakan perniagaan Internet pertama anda, cari la Guru atau Mentor yang dapat membantu anda mengenal apa itu dunia internet.

Ramai yang terpedaya dengan rangkaian iklan di internet, tok sah jumpa orang boleh buat duit. Mereka tidak faham akan erti kata tak payah jumpa orang itu bermaksud, anda sebagai peniaga online tak perlu jumpa orang yang jauh dari kediaman anda pun anda masih boleh mempromosikan perniagaan anda. Itu lah kelebihan perniagaan online. Walau anda tinggal di Selatan anda boleh berhubung dengan orang dari Utara.

Dalam perniagaan tiada yang mudah


Dalam istilah perniagaan tak ada yang mudah. Oleh itu jangan lah anda harap kan sesuatu yang mudah untuk datang kepada anda dengan mudah. Begitu juga dengan bisnes Internet, anda tidak boleh buat kerja hanya sekali tapi nak dapat hasil jualan berkali-kali. Dalam bisnes Internet Teknik Pemasaran amatlah penting. Oleh itu, Ilmu adalah sangat penting dalam apa jua yang anda lakukan. Sebab itu ramai yang GAGAL hasil kan income di internet kerana tiada ilmu yang betul dalam pemasaran.

Tidak kira bisnes apa yang anda buat di internet ini, ingatlah tiada perkara yang mudah untuk dilakukan. Semuanya memakan masa untuk menampakkan hasilnya. Dalam bisnes tiada untung atas angin. Wala macam mana pun anda perlu cari orang untuk join anda buat bisnes bersama anda. Anda perlu berusaha untuk memajukan perniagaan internet anda sendiri. Wala payah anda harus usahakan sehingga berjaya. Apa yang penting buang sifat negatif dalam diri anda dan sentiasa fokus kepada apa yang anda lakukan sekarang..

Kepada anda yang ingin menjana pendapatan sambilan di internet dengan modal hanya RM10 sahaja anda boleh klik disini

Semoga dengan modal RM10 tadi akan berkembang menjadi RM100, RM1000, RM10,000 dan seterusnya...


0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101