Selasa, 6 Oktober 2015

Charity ID Cara Baru Meminta Derma Di Alam Cyber

Charity ID Cara Baru Meminta Derma Di Alam Cyber |

Wahhh!!! Nampaknya semakin banyak program yang muncul semenjak mata wang RM ni merundummmm. Namun apa yang menarik perhatian saya adalah mengenai satu program derma bantu ahli sesama ahli.

Bagi anda yang memang 'anti menderma' ni, tok sah la join. Lagi satu yang malas nak minta derma pun saya rasa kan tok sah join juga. Ye la kalau minta derma kat luar kena berpanas berhujan. Tapi ini alaf baru semua dihujung jari, minta derma tanpa perlu jumpa orang, tok sah keluar rumah hanya ngadap laptop post je kat Facebook.

Cerita panjang pun tak guna. Meh saya cerita pa itu Charity ID ni...





CharityID merupakan sebuah platform derma berkonsepkan PEER-TO-PEER (P2P) yang memberi peluang kepada seluruh ahlinya memberi dan menerima derma dengan cara yang sistematik. Lebih banyak yang anda derma, lebih banyak kutipan derma yang bakal anda terima terus ke akaun peribadi anda.

Sebuah program amal yang semakin mendapat perhatian rakyat Malaysia. Ada yang pada mulanya berpandangan serong kepada program ini menyangkakan ia adalah sebuah skim cepat kaya atau MLM tetapi hakikatnya ia adalah program sumbangan derma amal sesama ahli.

Dari kita berhutang sana sini, lebih baik kita menderma sana sini. Ini adalah platform terbaik untuk menderma. Lebih banyak derma yang kita beri, lebih banyak derma kita dapat dari orang lain.

Mungkin kerana gelaran anda, atau pangkat, darjat, keturunan, gaya hidup atau pakaian anda membuatkan anda rasa anda tidak layak menerima derma. Samada anda benar-benar mampu atau menipu diri sendiri, tak kira siapa anda sebenarnya layak mendapat derma jika anda memerlukan bantuan.



Tiada apa yang perlu dimalukan dalam hal meminta derma. Anda bukannya  mengemis, meminta sedekah ditepi jalan, tetapi sekadar meminta pertolongan kepada sesiapa yang sudi menolong. Cuma mungkin dengan gaya dan cara yang tidak betul, bantuan yang anda minta mungkin akan disalah tafsir. 

Anda mungkin dianggap menipu atau mengambil kesempatan di atas masalah orang lain. Dengan Charity ID ini membongkar satu teknik bagaimana anda boleh mengumpul derma dengan cara yang sihat dan tidak memudaratkan orang lain malah membantu orang yang merderma anda.

Jadilah yg terawal dan bina rangkaian seluas-luasnya.. Anda mampu bergelar pioneer..


- Modal HANYA RM60
- Sekali seumur hidup
- Tanpa maintenance bulanan
- Tanpa menjual barang
- Mudah, cepat & TERUS KE AKAUN BANK
ANDA

masih belum terlambat lagi untuk jadi yang terawal..  Jom tengok macam mana anda boleh dapat income dengan Charity ID ni. Tonton Video Penerangan disini.


15 ulasan:

  1. Boleh derma Kat saya ? Maybank 11458-911-9600 - Lim

    BalasPadam
  2. salam boleh tak derma dekat saya juga..betul2 tersepit ni.. 7000155266 cimb bank

    BalasPadam
  3. Salam..sya pun minta sapa2 yg boleh derma ni..kesempitan selalu. cimb: 7038464889 - imran

    BalasPadam
  4. Andailah kamu semua yang mempunyai hidup yang mewah.. Mempunyai duit yang banyak.. Berhati mulia dan ihklas.. Bantulah saya.. Sya betul2 perlukan duit untuk smbung perlajaran.. Andai betul kamu manusia.. Bantulah orang susah seperti saya... 1313029000077923-BSN (LEO).. TERIMA KASIH.. Mudah-mudahan kamu bantulah aku.. Aku berdoa agar yang menderma kat aku akan dimurahkan rezekinya oleh allah. Amen

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum..
    Pg td sy bertugas di kwsn kampung,sy trlihat sorg budak pempuan brusia 15 tahun.. Memikul beras dgn pakaian skolah,lalu sy menahan dan menyoal siasat adik td(Nur).. Knape adk tk pegi skolah? Knape buat kje berat mcm ni? Mak ayah adk kt mne? Adk(Nur) m'nangis dan menjawab soalan sy,Nur tk bleh g skolah,Nur trpaksa kje.. Ayah Nur dah m'ninggal,ibu nur sakit.. Nur kna jaga adk lg 2org..klau nur tk kje,siapa nk bg mkn ibu dan adk2 Nur..Nur bawa sy g ke rumah dia dan aku melihat keadaan ibu dan adk nur.. Hnya Allah je yg tahu,aku dan kwn seanggota tentera yg beroperasi di kwsn tu pun.. Kumpul sedikit wang utk di beri pd nur..smoga Allah berikan adk nur kekuatan dlm hadapi ujian ni.. Sesiapa yg ingin m'bantu adk nur,boleh pergi tgok di 79 jln tepi sungai 17200 kelantan..
    Atau bleh beri sumbangan ikhlas ke akaun may bank adk 114133125954

    BalasPadam
  6. assalamualaikum dan salam sejahtera, di sini saya ingin bantuan daripada tuan2 dan puan untuk sumbangan kepada anak saya yang kini berada di IJN..memerlukan kos yg tinggi, mohon jasa baik tuan2 puan menderma walaupun 1ringgit ke akaun saya cimb bank(7618490889) mohd nazif, terima kasih pada yg menyumbang, semoga allah swt memberi lebih dari rezeki yg tuan2 puan2 derma..aamiin

    BalasPadam
  7. Aku berdoa agar yang menderma kat aku akan dimurahkan rezekinya oleh allah. Amen

    memerlukan kos yg tinggi, mohon jasa baik tuan2 puan menderma walaupun 1ringgit ke akaun BSN
    SAYA:
    NO AKAUN BSN
    1310229000275916
    Cannon ak jawang

    BalasPadam
  8. Sy sngat memerlukan duit kecemasan ni. Mohon sesiapa yg baik hati menderma walaupun RM1 akan sy hargai. Moga dimurahkan rezeki kepada sesiapa yg menderma kpd sy. Aminn. Bank bsn-0399541000189760.Terima kasih

    BalasPadam
  9. sy halim ..sedang dikejar along..untuk saat ini dpt 1k pun jd lah.dari rm4k..ada yg boleh tlg ke? CIMB 7602515912 terima kasih..

    BalasPadam
  10. minta derma ikhlas. maybank 160054540097 al azrin bin ali
    terjejas akibat pkp. setahun tidak bkerja

    BalasPadam
  11. Salam....sy urgent nk pki rm5k....klu ingin membantu bolehla bank in ke acc maybank 156057372825.time ksh😘

    BalasPadam
  12. Saya urgent nak gun duit, kalau ada sesiapa yg sudi membantu.. Saya tertipu dgn skim pinjaman Wang di fb, duit tu puak duit customer saya,

    Tolong ye saya x mau customer saya hilang kepercayaan pada saya lagi..

    Yang sudi menderma boleh la melaui acc ni

    151240310736
    Maybnk

    BalasPadam
  13. Saya pelajar yang betul2 perlukan wang..cukuplah untuk makan pun jadi 04024021053246
    bank islam

    BalasPadam








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101