Rabu, 7 Oktober 2015

Lebih dari 10 orang BERJAYA menghasilkan RM 100 RIBU dalam masa 5 bulan

Lebih dari 10 orang BERJAYA menghasilkan RM 100 RIBU dalam masa 5 bulan |

Aduhhh!!! Penat sungguh hari ni, lepak aku lepas kena urut ngan Pak Man kat Pontian hari tu. Katanya badan aku ni urat semua sumbat-sumbat, banyak angin dalam badan, perjalanan darah tak lancar, huhhh macam-macam lagi penyakit yang dia senaraikan. Maklum la saya ni OKU, sakit buah pinggang pun dah 11 tahun macam mana tak jadi macam tu kat badan kan.

Ok la kita tukar topik pada tajuk kat atas tu. Betul ke boleh dapat RM100 Ribu dalam masa 6 bulan? Kalau anda tanya saya, jawapan saya mudah saja. Kalau malas memang tak nampak RM100 Ribu tu, tapi kalau berusaha yakin boleh dan tawakal, pasti berjaya.

Nak tahu ke program apa ni? Ini program berkaitan MLM dan Network Marketing. Jadi kalau anda memang Anti atau TAK SUKA MLM dan Network Marketing ni, TOK SAHHH la nak baca entri ni. Ini hanya untuk orang yang ada modal, ada usaha dan ingin berubah kepada keadaan yang lebih selesa.



Pernahkah anda dengar mengenai Unico Millionaires Club

Jom saya jelaskan serba sedikit mengenainya...

UNICO NETWORK SDN BHD ditubuhkan pada FEBRUARI 2015 dan merupakan anak Syarikat dibawah UNIC MARKETING SDN BHD. Unic Marketing Sdn Bhd merupakan diantara Syarikat Pemborong Besar Produk-Produk Kesihatan dan Kecantikkan di Malaysia semenjak tahun 2007 lagi, di mana Jumlah Jualan Tahunan mencecah hampir RM 10 JUTA Setahun.

Satu-satunya SYARIKAT MLM yang bermula di dalam Industri MLM Malaysia dengan membina WISMA sendiri dengan nilai HARGA keseluruhan bangunan hampir RM 10 JUTA 



Syarikat UNICO2U diterajui KC Lim iaitu diantara wholesaler / pemborong hampir 2,000 produk-produk kesihatan selama 14 tahun yg mana perniagaan beliau sudah mencecah jualan RM100 juta setiap tahun. Kini beliau berganding bahu dengan leaders-leaders networking yang berpengalaman dengan network yang sangat besar untuk menerajui syarikat kukuh ini melalui satu lagi cabang perniagaan beliau iaitu Network Marketing di samping meneruskan aktiviti wholesale beliau yg memang sudah mencecah ratusan juta sale setiap tahun.
Melihat kepada jutaan Ringgit Malaysia modal pelaburan KC Lim bagi membina bangunan HQ atau pusat operasi Unico yang begitu besar, cantik dan selesa bertaraf 5 bintang, tidak syak lagi beliau serious dan yakin dengan masa depan perniagaan Unico Network Sdn Bhd ini. Ini ditambah dengan keupayaan syarikatnya sebagai wholeseller, pembekal dan mempunyai akses mudah kepada lebih 2000 jenis produk berasaskan kesihatan untuk rangkaian produk empayar Unico. Insya allah, Segalanya berada di dalam Perancangan beliau.


Baru sahaja 5 bulan Syarikat beroperasi, RM 12 JUTA jumlah Jualan berjaya dihasilkan..
RM 9 JUTA jumlah KOMISYEN telah diberikan kepada kesemua ahli setakat ini..
JUTAWAN Pertama kami Menjana PENDAPATAN terkumpul sehingga RM 700 RIBU dalam masa kurang dari 5 bulan..Berpuluh-puluh orang MENJANA INCOME lebih dari 5 Angka dalam masa kurang dari 5 bulan..



Anda tidak perlukan USAHA yang begitu KUAT, Anda tidak perlukan juga KEGIGIHAN yang begitu UNGGUL..dan Anda juga tidak perlukan MODAL yang begitu BANYAK..

Apa yang hanya Anda perlukan Syarikat yang BETUL, Pelan Pemasaran yang BETUL, dan Pasukan yang BETUL..
Masa Adalah Kayu Ukur yang TERBAIK buat Anda!! 
Ya , Jawapan yang BETUL Anda kena mulakan dengan Kami sekarang..Sekarang adalah masa yang terbaik untuk Anda bermula dengan Kami.. 
Jom buat BETUL- BETUL, di jalan yang BETUL-BETUL dan Cara yang BETUL..

Hanya masa sahaja menentukan Siapa Anda 3-6 bulan dari sekarang

Ditubuhkan untuk mendokong Misi Syarikat UNICO NETWORK SDN BHD di mana untuk mendorong semua insan menikmati kehidupan luar biasa

VISI

Melahirkan & membimbing USAHAWAN yang berjaya memberi INSPIRASI kepada semua masyarakat bahawa semua insan berpotensi dan layak untuk mengecapi KEJAYAAN.

MISI

Melahirkan Usahawan-Usahawan yang berpendapatan 
RM 100,000 sebulan dalam tempoh 6 bulan dan mengumpul jumlah pendapatan sebanyak RM 1,000,000 dalam tempoh setahun bersama UNICO NETWORK

Sertai UNICOMILLIONAIRESCLUB.COM dan Anda Akan Dapat Laman Web PERCUMA Untuk Membina Rangkaian Seterusnya Memaksimakan Pendapatan Anda.

Daftar SEGERA hari ini.. dan kami akan Terangkan LEBIH LANJUT dan BANTU ANDA untuk BERJAYA BERSAMA KAMI.

0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101