Jumaat, 9 Oktober 2015

Rahsia Jadi Kaya Dengan Bisnes Produk Keperluan Harian

Rahsia Jadi Kaya Dengan Bisnes Produk Keperluan Harian |

Tidakkah anda tertanya-tanya, kenapa setiap perniagaan yang anda bina sentiasa bertemu dengan DINDING PENGHALANG setiap masa? Tidakkah anda rasa kecewa, diatas setiap usaha keras anda membina setiap perniagaan anda itu menemui kegagalan?

Tidakkah anda pelik, kenapa bisnes yang anda bina sentiasa gagal sedangkan orang lain boleh berjaya dengan setiap bisnes yang mereka bina! Seolah-olah mereka memiliki sentuhan emas dan anda tidak!! Ini adalah fenomena biasa yang dilalui oleh setiap insan yang baru nak memulakan perniagaan.



Jadi, apa yang membezakan antara orang berjaya dan gagal? Perbezaannya adalah ILMU!


Mengikut kajian hanya 5% dari populasi didalam dunia masa kini yang bergelar Jutawan dan Billionaire. Tetapi kekayaan mereka meliputi hampir 95% pendapatan rakyat lain seluruh dunia! Kenapa jadi begitu? Ini kerana, Jutawan 5% ini memiliki ILMU yang tidak dimiliki oleh 95% lagi rakyat dunia.

Semua orang nak memiliki pendapatan tanpa batasan. Tapi kenapa tidak semua orang berjaya didalam perniagaan? Kenapa setiap bisnes yang dibina, asyik-asyik rugi saja?

Sebabnya adalah, mereka tidak memiliki blueprint atau asas yang betul untuk memulakan perniagaan mereka! Jika anda tidak mempunyai asas yang betul didalam perniagaan, bukalah apa jenis perniagaan sekalipun! Anda akan tetap gagal!

Oleh itu, anda telah tiba ditempat yang betul untuk pelajari bagaimana untuk memiliki, membina dan memperbaiki blueprint bisnes didalam diri anda untuk berjaya seperti orang lain.

Dengan ilmu yang betul sahaja anda boleh capai kejayaan dalam apa sahaja perniagaan yang anda pilih. Oleh itu, anda bertuah kerana anda telah sampai ditempat yang betul untuk mendapat ILMU yang anda perlukan untuk berjaya. Kan bagus kalau:

  • Anda memiliki seorang guru yang dapat menunjukkan jalan yang betul untuk membantu anda membina bisnes berjaya.
  • Anda memiliki ilmu yang betul untuk memastikan setiap perniagaan yang anda mulakan berjaya dan terus berjaya sehingga memberikan pendapatan yang anda idam-idamkan selama ini.
  • Anda tahu bagaimana RAHSIA untuk membina sebuah syarikat atau perniagaan yang berjaya dan dapat beroperasi secara automatik.
  • Anda tahu bagaimana untuk bertindak seperti orang yang berjaya setiap masa.
  • Anda dapat terus fokus didalam membina perniagaan anda tidak kira apa jua yang berlaku disekeliling anda.

Tapi, kenapa bisnes dengan produk keperluan?


Produk keperluan merupakan produk yang dijamin boleh beri pendapatan yang lumayan kepada anda tidak kira apa keadaan ekonomi yang anda alami pada saat ini. Antara produk keperluan adalah makanan seperti nasi. Jika ekonomi teruk macam mana sekalipun, adakah kita masih perlu membeli nasi? Mestilah kan? Cuba kita lihat Jutawan Melayu terkaya di Malaysia iaitu Syed Mokhtar Al-Bukhary, apakah bisnes yang beliau terokai?

Bisnes pertama yang beliau terokai adalah kedai runcit dan beras. Adakah kedai runcit dan beras produk keperluan? Mestilah! Kemudian, beliau membekalkan beras, teh, tepung coklat, tepung susu dan juga minyak sapi kepada kerajaan. Adakah kesemua ini produk keperluan? Mestilah! Kini selain dari menguasai projek-projek besar, beliau juga memiliki sebuah syarikat Telekomunikasinya sendiri iaitu Altel. Adakah bisnes Telekomunikasi produk keperluan? Mestilah!

Jika kita ingin menjadi orang yang kaya dan berjaya, kita mestilah mengikuti jejak orang kaya lain, betul? Jadi, yakinlah bahawa bisnes dengan produk keperluan adalah bisnes yang terbaik yang boleh anda terokai.



Jadi anda telah sedar bisnes produk keperluan adalah bisnes terbaik untuk anda mulakan. Tetapi bagaimana nak mulakan bisnes produk keperluan ni kalau anda tak tahu caranya. Usah risau anda boleh dapatkan Seminar kaya & Berjaya dengan Produk Keperluan. Anda juga akan diberikan input-input tentang persediaan membina perniagaan anda sendiri, dan anda akan didedahkan juga apakah produk keperluan yang dijamin memberikan keuntungan lumayan kepada anda!

Seminar Kaya & Berjaya dengan Produk Keperluan ini dibahagikan kepada 4 bahagian:

  1. Pengenalan
  2. Modul 1 : Formula MISTIK
  3. Modul 2 : Memulakan Bisnes Anda
  4. Modul 3 : Kaya & Berjaya dengan Produk Keperluan


Berikut adalah cebisan ilmu yang anda akan pelajari dari Seminar kaya & Berjaya dengan Produk Keperluan ini: 


Modul-1


  • Anda akan didedahkan dengan Teori MISTIK. Didalam teori ini, anda akan didedahkan dengan cara-cara yang terbukti untuk menjadi usahawan yang berjaya. Ini bukan teori yang khurafat tau! Tapi teori yang saya kutip dari guru-guru Jutawan saya!  
  • Anda akan pelajari teknik rahsia yang dapat mempercepatkan kekayaan dan kejayaan untuk hadir didalam hidup anda.  
  • Anda akan pelajari bagaimana untuk mengsistemasikan 100% bisnes anda.  
  • Anda akan pelajari apakah perbezaan ketara antara orang kaya dan orang miskin yang jarang ditahui ramai.


Modul-2


  • Anda juga akan didedahkan dengan langkah-langkah untuk memulakan perniagaan dengan modal yang kecil iaitu kurang dari RM 100!!!!  
  • Jenis-jenis perniagaan yang dapat memberikan pendapatan yang lumayan disepanjang hidup anda dan perniagaan yang sangat mudah untuk dibina kerana ia adalah produk kegunaan harian kita.  
  • Jika anda mempunyai satu idea bisnes yang hebat, tapi ia perlukan modal yang tinggi. Saya akan bongkarkan bagaimana anda dapat membina sebuah perniagaan yang berskala besar tanpa perlu membuat sebarang pinjaman dari mana-mana pihak sekalipun..
  • Saya akan dedahkan satu strategi rahsia untuk anda mengumpulkan modal perniagaan yang besar tanpa berisiko untuk membuat sebarang bentuk pinjaman yang akan merugikan anda!  
  • Jika anda sedang bekerja dengan syarikat swasta @ kerajaan. Anda berminat nak mulakan perniagaan sendiri, tapi takut perniagaan itu gagal. Saya akan dedahkan satu model bisnes berasaskan produk keperluan harian yang boleh dibina semasa anda masih bekerja lagi. Jadi apabila perniagaan itu dah berjaya, anda boleh berhenti kerja serta-merta tanpa perlu risau!


Modul-3


  • Anda akan didedahkan dengan bisnes produk keperluan yang dijamin boleh berikan pendapatan yang lumayan kepada anda setiap bulan tanpa gagal.  
  • Malah, perniagaan dengan produk keperluan ini boleh dilakukan 100% melalui Internet sahaja. Maknanya, melalui model bisnes yang saya akan dedahkan ini, anda boleh memulakan perniagaan tanpa perlu keluar dari rumah anda!
  • Biasanya, mana-mana produk yang dijual akan menghasilkan pendapatan sekali setiap kali jualan sahaja. Namun, produk keperluan yang akan saya dedahkan didalam seminar ini hanya perlu dijual sekali dan pendapatan yang anda bakal peroleh adalah secara pasif setiap bulan untuk sepanjang hidup anda!
  • Dan banyak lagi lah!

Anda boleh Dapatkan Seminar Kaya & Berjaya dengan Produk Keperluan ini pada harga pelancaran hanaya RM20 sahaja. Harga akan naik pada bila-bila masa, oleh itu dapatkan segera sebelum harga dinaikkan. 


1 ulasan:

  1. BERITA BAIK! BERITA BAIK!

    Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
    Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

    Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
    Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
    Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:

    Susanbowmanloancompany@gmail.com

    BalasPadam








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101