Khamis, 8 Oktober 2015

Mula Bisnes Modal RM10 Je, Nape Tak Caya?

Mula Bisnes Modal RM10 Je, Nape Tak Caya? |

Hari ini, sudah boleh dikatakan hampir KESEMUA rakyat Malaysia mempunyai sekurang - kurangnya sebuah telefon bimbit setiap seorang.

Daripada remaja kepada orang dewasa sehinggalah mereka yang sudah berumur, masing - masing menggunakan telefon bimbit dalam kehidupan seharian mereka untuk pelbagai keperluan terutamanya sekali dalam aktiviti perhubungan dan juga hiburan.

Boleh dikatakan bahawa telefon mudah alih pada era ini, sudah tidak dapat lagi dipisahkan daripada kehidupan kita kerana tanpanya, banyak perkara dan pekerjaan harian kita akan tertangguh.



Saya yakin 100%, anda juga turut tidak terkecuali dalam menggunakan telefon mudah alih.

tentunya anda akan bersetuju dengan saya bahawa kehidupan pada masa kini amat-amat mencabar.

Kadang-kala ianya boleh buatkan kita tertekan lebih-lebih lagi dengan keadaan ekonomi tidak menentu dan kos sara hidup kita yang kian melambung sejak akhir-akhir ini.

  • Harga barang keperluan harian dah naik
  • Harga minyak petrol dah naik
  • Harga tol dah naik
  • Malah harga bil letrik dan air rumah pun naik juga!

Betul tak?

Oleh itu, dalam bahasa mudahnya, adalah sudah menjadi suatu kemestian untuk kita mempunyai satu sumber PENDAPATAN TAMBAHAN disamping kerja makan gaji sepenuh-masa kita.


Bagi yang berniaga pula, memang inilah masanya untuk anda mula fikir-fikirkan untuk membina perniagaan sampingan baru untuk anda tambahkan sumber pendapatan anda sekarang.



Sekarang, anda pasti akan tertanya-tanya persoalan berikut ...

Anda Memang Sudah Mula Sedar Yang Anda Ingin Sangat Menjana Pendapatan Sampingan Tapi Pelbagai Persoalan Bermain-Main Di Fikiran Anda ...

  1. Ada ke peluang menjana pendapatan tambahan yang tidak memerlukan modal besar? Kalau modal ribu-riban tu, memang jangan harap lah anda boleh buat. Kalau dapat modal bawah RM100 lagi baik
  2. Dari segi masa yang perlu diberi komitmen untuk mengusahakannya, adakah ia mengganggu waktu kerja pejabat 9-5 anda? Kalau tidak mengganggu, memang senang la sikit nak buat. Boleh buat di waktu malam atau hujung minggu secara online di rumah
  3. Adakah ianya hanya boleh dilakukan dengan mudah secara online atau dengan FB sahaja? Kan bagus tak perlu susah-susah jumpa orang. Fuh, best kalau dapat jualan hanya daripada Internet sahaja
  4. Ada tak peluang perniagaan yang produknya tak perlu susah-susah kena ‘paksa’ prospek beli. Kalau ianya produk kegunaan orang ramai lebih mudah. Memang terbaik!
  5. Adakah memang telah terbukti dah ada orang yang telah berjaya menjana pendapatan dengan peluang itu jika ada?
  6. Berapakah potensi pendapatan yang boleh anda capai? Kalau dapat bersih 3-4 angka sebulan pun anda dah bersyukur sangat-sangat. Dah cukup untuk menampung serba-sedikit kos sara hidup anda
  7. Dan pelbagai lagi persoalan yang buatkan anda tertanya-tanya dalam usaha anda mencari peluang menjana pendapatan tambahan yang terbaik
Usah anda risau lagi, segala persoalan di atas bakal terjawab sedikti masa sahaja lagi di bawah!

Saya berani berikan jaminan kepada anda, setiap jawapan bagi setiap persoalan di atas pastinya akan membantu anda. Anda pasti akan sukakannya.

Yang pastinya ...

Memang ADA Peluang Menjana Pendapatan Yang Menepati Ciri-Ciri Di Atas Tadi! Mari sini saya bongkarkannya kepada anda ...




APA ITU ‘ONEXOX’ ?


Simkad ONEXOX ini adalah merupakan produk keluaran daripada syarikat One XOX Sdn Bhd.

Syarikat One XOX Sdn Bhd ini adalah merupakan sebuah syarikat Bumiputera  dan anak syarikat kepada XOX Berhad yang telah beroperasi sebagai Pengendali Rangkaian Mudah Alih Maya (MVNO) sejak tahun 2005.

One XOX Sdn Bhd yang telah ditubuhkan pada 2014, secara eksklusifnya membawa jenama ONEXOX bagi memasarkan produk XOX dengan pelan perkhidmatan mudah alih yang unik dan tersendiri.

One XOX percaya akan model perniagaan yang cekap, telus dan sedaya upaya mematuhi tuntutan syariah untuk mempastikan kadar perkhidmatan adalah sangat berpatutan, tiada iklan-iklan yang mengelirukan serta tiada unsur-unsur caj tersembunyi dapat menarik minat dikalangan pelanggan-pelanggan perkhidmatan mudah alih yang sentiasa mencari alternatif penjimatan.



Disamping penawaran perkhidmatan yang sangat kompetitif, One XOX yang tidak mengamalkan pengiklanan secara terbuka telah membuka peluang perniagaan telekomunikasi 'sebenar' mampu milik kepada semua individu yang berminat dengan menawarkan insentif lumayan dan berpanjangan berkonsepkan perkongsian keuntungan syarikat.

One XOX mengalu-alukan semua pelanggan yang dahagakan penjimatan serta usahawan - usahawan yang sedang giat mencari peluang perniagaan untuk mencuba perkhidmatan telus tanpa caj tersembunyi dan memanfaatkan platform perniagaan yang ditawarkan.

Dalam entri yang lain saya akan ceritakan pula beberapa kelebihan yang bakal anda miliki jika menjadi pengguna ONEXOX ni. Untuk pembelian Simkad Onexox anda bole dapatkan disini.


0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101