Selasa, 6 Oktober 2015

Apa Dah Jadi Ni BEST Mobile?

Apa Dah Jadi Ni BEST Mobile? |

Ini lah perniagaan zaman sekarang ada yang betul-betul nak bantu orang buat income dan ada juga syarikat yang hanya buat income separuh jalan, dapat duit lepas tu lessaappp..



Mungkin ini juga terjadii kepada syarikat Best Mobile yang dulu beria-ia mempromosikan produk simkad best mobile dengan pelbagai faedah katanya. Tapi apa yang berlaku sekarang? Senyap, Sunyi dan Sepi begitu sahaja.

Saya sendiri menggunakan Best Mobile Kononnya nak buat side income tapi begini pula jadinya. 

Walau apa pun saya tak salah kan syarikat tersebut, tapi saya menyalahkan orang yang tidak ada kecekapan dalam pengurusan perniagaan tapi nak berniaga.

Saya harap mereka-mereka ini timba ilmu lebih sikit dalam perniagaan la baru buka bisnes. Betul tak?

Ok la cerita panjang pun tak guna. Informasi dari syarikat pun masih senyap. Jadi saya harap Best Mobile dapat selesaikan masalah dalaman syarikat mereka dan bayar lah komisen ahli-ahli best mobile yang telah berusaha mempromosikan perniagaan anda ini..

Akhir kata dari saya, ingatlah setiap perkara yang baik dibalas baik dan setiap perkara tak baik, anda fikirkan lah sendiri...

0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101