Jumaat, 14 Ogos 2015

Cara Mudah Buat Duit Dengan Siran Langsung Sukan (Live Streaming)

Fuhhh.... Rasanya aku pun dah lama tak update blog aku ni. Nampak dah bersarang dah ni... ;)


Ok la, kali ni aku nak kongsi kan sikit mengenai peluang pendapatan melalui siaran langsung sukan iaitu Live Streaming ni. Jana pendapatan dengan Live Streaming adalah satu peluang baru untuk anda menjana pendapatan pasif. Ini adalah peluang anda buat duit setiap hari dengan mennggunakan web khas yang menyediakan live streaming bola dan sukan-sukan lain.





Siaran langsung yang disediakan adalah siaran langsung dari seluruh dunia, sebab itu anda berpeluang menjana USD setiap hari. Untuk anda menjana pendapatan melalui Live Streaming ini ada dua cara :


1. Melalui Live Streaming Yang Kami Sediakan
( dibayar dalam USD )

2. Melalui Program Partnership
( dibayar dalam RM & USD )


Kelebihan buat duit dari Live Streaming;

#Anda tak perlu tahu programming
#Anda tak perlu beli website domain dan hosting
#Anda tak perlu buat jualan
#Anda hanya perlu kongsi Live Streaming yang kami sediakan
#Yang menarik anda boleh menjana pendapatan USD setiap hari sebab setiap hari kami menyediakan Live Streaming... Live Streaming kami berfungsi 24 jam sehari.


Tapi kat sini aku dapat kongsikan macam mana nak buat duit dengan cara yang pertama je. Untuk cara yang kedua, anda kena lah dapat kan panduan cara buat duit dengan Live Streaming kat sini


Untuk cara yang pertama caranya mudah saja. Anda perlu kongsikan atau share link Live Streaming ini kepada kawan-kawan anda, kat Facebook, Twitter, Instagram dan sebagainya. Cara nya dengan "SHRINK" link Live Streaming tersebut dengan menggunakan Adf.ly atau Linkbucks.


Dengan menggunakan shrink link di adf.ly atau linkbucks, anda akan dibayar apabila ada orang klik link tersebut dan bayaran didalam USD. Anda hanya perlukan share kan link anda kepada mereka-mereka yang minat sukan dan menonton secara online. Lebih banyak yang klik link anda, lebih banyak income yang anda dapat.





Sebenarnya cara ini telah banyak digunakan oleh metreka yang berada di luar negara. Bagi negara kita ianya mungkin masih baru. Jadi untuk anda dapat income yang banyak rajin-rajin je la share link anda tersebut. Sambil berfacebook letakkan sekali link anda tu. Mudah kan;)


Kalau anda yang tak tahu apa itu Live Streaming ni, boleh tengok kat sini.



0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101