Jumaat, 8 Mei 2015

Headline Memukau Tingkatkan Sales Jualan


Seperti yang anda tahu dalam teknik pemasaran tidak kira sama ada online atau pun offline, headline yang memukau bukan sahaja dapat mencuri perhatian prospek anda, tetapi anda juga boleh meningkatkan sales jualan produk anda hanya dengan menggunakan headline yang memukau.

Anda juga tahu banyak syarikat-syarikat besar menggunakan headline dalam pemasaran mereka. Ini kerana headline bukanlah ayat yang amat panjang, tetapi headline adalah ayat pemasaran yang ringkas tetapi mampu mendapatkan perhatian bakal prospek anda. Jika anda lihat akhbar atau majalah yang dijual dikedai-kedai diluar sana, apa yang menarik perhatian pembaca untuk membeli. Sudah tentu tajuk yang ada didepan muka surat khabar atau majalah tersebut.

Sebagai contoh ayat headline yang surat khabar gunakan untuk menarik perhatian pembaca, "Menakjubkan! Dari Seorang Mat Rempit, Kini Jutawon". Ini adalah salah satu contoh ayat headline yang memukau. Sudah pasti ramai yang ingin tahu bagaimana seorang Mat Rempit mampu menjadi seorang Jutawan. Oleh itu teknik copywriting ini amat penting jika anda ingin meningkatkan sales jualan anda.

Tapi untuk mempelajari teknik pemasaran copywriting bukanlah boleh dipelajari dalam masa satu hari. mungkin ianya akan memakan masa untuk anda mempelajarinya. Oleh itu, cara shot cut atau jalan pintas untuk kita pelajari teknik ini adalah belajar dari mereka yang memang dah pakar atau otai dalam teknik pemasaran copywriting.

Bagi anda yang serius boleh belajar melalui video yang disediakan oleh seoarang pakar dalam pemasaran online dan juga offline. Beliau juga banyak membantu usahawan menjana income sehingga ribuan ringgit sebulan dan ada juga anak didik beliau yang telah menjadi Jutawan.



Anda boleh dapatkan teknik copywriting yang beliau lancarkan iaitu "Video Cara Tulis Iklan Power". Dalam video ini, anda akan pelajari :

Isu Kontroversi Mengenai Branding?
Adakah branding penting? Jika ya, bagaimana mahu imbang kos yang dikeluarkan untuk branding, berbanding dengan menjana jualan?

Apa Itu Direct Response Marketing?
Apa itu direct response marketing, dan kenapakah ia masih berkesan dari ratusan tahun dahulu sehingga sekarang? Bagaimanakah saya boleh menggunakan direct response marketing dalam pemasaran saya?

3 Tiang Iklan Berkesan
Amaran! Hilang salah satu dari tiang penting ini, keseluruhan kempen pengiklanan anda akan gagal. Ketahui apakah 3 tiang utama dalam pengiklanan yang membawa respon serta merta

Cara Mengenali Pelanggan (Customer Avatar)
Latihan ini akan membuatkan mesej yang anda tulis menyebabkan prospek pelanggan anda minat, tersentuh malah mahu membalas mesej anda kembali dengan respon yang bakal diberikan olehnya

Cara Menggunakan Survey Untuk Menulis Iklan Power
Ini trik yang 90% pesaing anda tidak pernah terfikir untuk lakukan! Dapatkan kelebihan berbanding pesaing dengan menggunakan trik efektif ini untuk membina iklan yang benar-benar menyuarakan apa yang prospek anda mahu.

Cara Kekalkan Perhatian Prospek Berpanjangan (Teknik Zeigarnik & Teori Pinball)
Ramai orang boleh dapatkan perhatian prospek. Tapi tak ramai usahawan boleh simpan dan kekalkan perhatian tersebut untuk jangkamasa yang lebih panjang. Prospek anda sentiasa bertukar fokus setiap 6 saat. Gunakan trik psikologi ini untuk mendapatkan perhatian mereka lebih lama!

5 Syarat Penting Yang Setiap Iklan Wajib Ada
Ada 3 jenis iklan yang wujud. Pertama: Iklan yang diabai / dibuang. Kedua: Iklan yang dibaca. Ketiga: Iklan yang dibaca dan diberikan respon
5 Syarat penting ini akan membolehkan setiap iklan anda menjadi jenis iklan ke-tiga. Boom!

Contoh & Case Study Iklan Power
Belajar teori sahaja tidak cukup untuk menjadikan anda penulis iklan POWER. Anda dan team anda juga akan diberikan contoh-contoh dan case study iklan yang POWER.

Cara Merangka Iklan Facebook & Social Media
Video ini akan membolehkan anda memahami apakah yang membuatkan iklan di Facebook dan social media amat berkesan dan mendapatkan respon tinggi. Serta apakah kesilapan utama iklan di Facebook, dan bagaimanakah memperbaiki iklan Facebook yang gagal mendapatkan respon. Topik PENTING!

Apakah Jualan, Dan Apakah Proses Jualan?
Tahukah anda bahawa jualan adalah satu proses yang berpanjangan? Jika anda mahu menggandakan keuntungan syarikat, ini adalah topik yang wajib difahami dan diteliti.

Iklan Anda Gagal?
Topik ini akan berkongsi cara menguji dan perbaiki iklan. Ia juga membolehkan anda mencari iklan paling sesuai untuk digunakan di skala yang lebih besar, dengan media massa dan budget pengiklanan yang lebih tinggi. Topik ini penting bagi mengelakkan kerugian wang dalam budget pengiklanan.

Selain itu anda juga akan dapat 22 Rahsia Headline Terbukti secara percuma, jika anda mendapatkan panduan video eklusif "Cara Tulis Iklan Power" ini sekarang. Ini kerana masa tamat promosi hampir tamat. Oleh itu, jika anda ingin curi perhatian prospek dan pelanggan anda, anda wajib dapatkan panduan Cara Tulis Iklan Power ini, sekarang.



0 Comments:

Catat Ulasan








Copyright © 2015 Buat Duit Online 101